Awesome!

Bonjours

Hello ! Welcome to my blog . I am Qistina Amirah and I'm 13 y/o . Please be nice at here . Thanks . Do follow me :)

Story Me Linkies
Chat Room





Join me?


Credits

Codes:
Themes by: Nisrina Khalilah
Editor: FaraRara
Icons:  

Mesti ad hikmah ~!
Photobucket

okey , harini saya sedih sangat . Hidup saya ni penuh dengan kesedihan tawu ? It's okay , semua tu dugaan dari ALLAH S.W.T. ! Saya terima tu dengan hati yg ikhlas dan redha . Harini , saya gaduh dengan dya . Na tawu ta sebab apa ? Cuma sebab facebook je . Na tawu cmna leh gaduh , usha pic bawah ni . 

( klik untuk besarkan , kalau boleh )

saya just tulis status macam tu , pastu dya terasa pulak ! Sumpah , sedih wey ! Sebab mende alah cegini , kita leh gaduh . Pastu , saya biarkan . Saya offline lepas tu . Dalam setengah jam , saya online balik . Tengok-tengok dya ad post something . Na usha ? Meh sini . 

Saya online sebab na minta maaf dekat dya tapii .. 
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

( Klik untuk besarkan , kalau boleh )

Saya terharu doe . Baru je na minta maaf kat dya , buka-buka ... dya minta maaf dlu . ALLAH ja yg tawu apa yg saya rase time tu . Terima Kasih sebab buat camni dekat saya , kawan . 

Must have the wisdom behind this alleged ! 

4 words you should know. I love you, friends

Awak semua ! Kawan tu penting . Penting dari pakwe / makwe korang . Tapi ingat , IBUBAPA sendiri lebih penting dari segala-galanya . INGAT ALLAH dan RASUL sama ! 

Lagi satu , sayangilah orang itu sebelum INSAN itu menutup mata dan menghembuskan nafas yang terakhir . INGAT ! SAYANG !
Sedih ta ? kbhai . Lots of love for you .


Older Post | Newer Post